fredag 17. oktober 2014

Høst, høst, oh wonderful høst

Nå er høsten kommet og vi fikk i oppgave å gå og ta høstbilder. Jeg og Maritha begynte tidlig på denne oppgaven, da vi var ferdig med linosnitt-oppgaven allerede. La meg bare fortelle dere alle at å ta høstbilder ikke er spesielt enkelt når sola skinner og alt ser ut som det er midt på sommeren.



Etterhvert bedret været seg. Det vil si det ble mindre sol enkelte dager, noe som gjorde det lettere å ta bedre bilder til tema.





Jeg ble informert om at jeg ikke brukte de beste instillingene på kameraet mitt, hvilket er hvorfor mange av bildene ser veldig gråaktige ut. Jeg var så heldig at Maren-senpai fra den andre Trykk og Foto-klassen hjalp meg med instillingene.


Og siden vi også skulle ha med portrettbilde, her er et bilde som Maren-senpai tok!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar